Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Мы в соцсетях




Наши друзья






Форма входа

Главная » 2013 » Декабрь » 22 » Укрзалізниця готується віддати електрички приватникам
13:27
Укрзалізниця готується віддати електрички приватникам

Джерело
Відомості-UA.com

Пасажирські перевезення залізницею можуть стати приватними.


У Міністерстві інфраструктури вже розробили відповідний законопроект. Кажуть, що на такий крок пішли вимушено, адже перевезення збиткові, за пільговиків компенсації майже немає, а кількість зношених вагонів вражає. Тому й готові віддати галузь у хороші руки, йдеться в сюжеті ТСН.

                 Новація, яку пропонує міністерство, стосується електричок. Мовляв, приміські перевезення залізницею надто збиткові, а людям набридли старезні вагони. Альтернатива ж, у вигляді приватних компаній водночас і лякає, і обнадіює: з одного боку покращаться вагони і обслуговування, з іншого — невідомо якою буде ціна. Адже встановлюватимуть її також приватники.

                 Чиновники кажуть, що півтори тисячі потягів забезпечують перевезення понад одного мільйону пасажирів за день. Річні цифри взагалі вражають — 361 мільйон пасажирів по всій країні. Дохід від приміських сполучень складає біля 500 мільйонів гривень в рік, але цієї суми Укрзалізниці замало, бо витрати на забезпечення перевезення складають 4 мільярди.

Причиною усіх бід електричок називають пільговиків. Серед постійних користувачів їх найбільше — 70%. Возять безкоштовно, а компенсації від держави майже немає, а відтак і грошей, які б могли пустити на ремонт вагонів, 90% практично не придатні для використання. Для оновлення парку рухомого складу до 2020 року необхідно витратити 16 мільярдів гривень.

Варіант передати приватникам електрички прописали в новому законопроекті «Про залізничний транспорт». Документ скоро передадуть на розгляд у Верховну Раду. Однак, в те, що хтось візьметься піднімати збанкрутілу і не вигідну галузь перевезень, не надто вірять експерти.

                 Є варіант, що місцеві органи влади орендують в Укрзалізниці той чи інший маршрут разом з електричкою. Формуватиму тариф, визначатимуть графік, модернізують вагон, тобто, ефективніше використовують транспорт.

                 Хоча є й інший варіант, мовляв, закон підготували спеціально для конкретної приватної фірми, яка вже пригледіла собі якийсь популярний маршрут. У Києві це, приміром, може бути кільцева електричка. Навіть у такому разі тарифи за проїзд, на думку експертів, від цього кардинально не зміняться. Надто багато в електричок сьогодні конкурентів, та й платоспроможність українського населення бажає кращого.

Просмотров: 482 | Добавил: SKORYI | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Календарь
«  Декабрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Транспортные СМИ


Информация