До начала летних перевозок работникам ЛВЧ-2 было предложено ознакомиться с приказом №40-Ц "Особливості регулювання робочого часу і
часу відпочинку окремих категорій працівників залізничного
транспорту, робота яких безпосередньо пов’язана із забезпеченням безпеки руху поїздів і обслуговуванням пасажирів", в простонародье "Особый режим". Не будем вдаваться в подробности кого и как просили и принуждали подписаться под этим приказом. Факт в том, что согласно ему существенно изменились условия оплаты вашего труда. С вашего же молчаливого согласия. И получая копейки сейчас слышен, правда робко и в курилках, недовольный ропот. То ли ещё будет по окончании летних перевозок, когда вы получите гроши вместо полноценной зарплаты. Ознакомьтесь хотя бы с пунктами этого приказа касающимися непосредственно вашей трудовой деятельности.
наказ Укрзалізниці від 10.03.1994 р. №40-Ц
О С О Б Л И В О С Т І
регулювання робочого часу і
часу відпочинку окремих категорій працівників залізничного
транспорту, робота яких безпосередньо пов’язана із забезпеченням безпеки руху поїздів і обслуговуванням пасажирів
І.Загальні положення
1.1 Особливості регулювання робочого часу враховують
специфіку організації праці і регулюють робочий час і час відпочинку окремих
категорій працівників залізничного транспорту і метрополітенів, праця яких
пов’язана з безперервністю перевезень, безпекою руху поїздів і обслуговування
пасажирів, постійним виконанням трудових обов’язків в дорозі і роз’їздах у
межах дільниць, які вони обслуговують, і не змінюють встановлених
законодавством загальних і спеціальних гарантій і пільг.
1.2 Тривалість зміни, час початку й закінчення роботи
(зміни), час початку й закінчення регламентованих перерв для відпочинку і
харчування зазначаються в Правилах внутрішнього трудового розпорядку підприємств,
затверджених на зборах (конференціях) трудових колективів, а графіки змінності
затверджуються адміністрацією підприємства за узгодженням з комітетом
профспілки.
1.3 Для працівників, зайнятих на цілодобових безперервних
роботах, а також на інших роботах, де за умовами виробництва не може бути
збережена встановлена щоденна тривалість робочого часу, керівництво підприємства
за узгодженням з
комітетом профспілки може запроваджувати підсумований облік робочого часу з
періодом обліку – місяць, квартал, тура. При цьому норма робочих годин
визначається множенням кількості робочих днів в періоді обліку за календарем
цього року на тривалість робочого дня, визначеного для шестиденного робочого
тижня з урахуванням скорочення робочого часу в передвихідні і передсвяткові
дні.
Графік
роботи і відпочинку повинен бути оголошений працівникам не пізніше, як за три
дні до початку його дії.
Квартальний облік робочого часу допускається тільки при
наявності затвердженого графіка роботи і відпочинку на весь квартал.
1.4 Час приймання і здавання локомотивів, поїздів
(секцій) і вагонів локомотивними і поїзними бригадами, а також час на
підготовку в рейс поїзних бригад включається в їх робочий час. Норми часу на
вказані операції та інші елементи підготовчо-заключного часу встановлюються
адміністрацією підприємств за узгодженням з профспілковим комітетом.
1.5 Загальна кількість годин роботи понад нормою для
змінних працівників локомотивних і поїзних бригад при підсумковому обліку не
повинна перевищувати 24 годин в місяць і 120 годин за рік.
1.6 Тривалість робочого часу змін понад нормальної
тривалості робочого дня, але не більше 12 годин, може встановлюватися в разі
згоди членів колективу, який переводиться на новий режим роботи, адміністрацією
підприємств за узгодженням з профспілковим комітетом. При цьому робота з
тривалістю зміни, що перевищує нормальну, не повинна допускатися більше двох
календарних днів підряд, зокрема працівників, постійна робота яких відбувається
в дорозі.
1.7 Робочий час працівників, постійна робота яких
відбувається в дорозі (поїзних бригад пасажирських поїздів, працівників
рефрижераторних поїздів (секцій), хопер-дозаторних і думпкарних маршрутів, вагонів-транспортерів
сполучного типу, службових, багажних і збірно-роздаточних вагонів та ін.) при
загальній тривалості поїздки в обидва кінці три доби і більше може
зараховуватись потурно. Турою вважається час з моменту явки на роботу для
поїздки до моменту явки на роботу для наступної поїздки після відпочинку у
пункті постійної роботи.
1.8 Для окремих професій робітників і посад спеціалістів
і службовців відповідно до порядку і умов, встановлених Укрзалізницею і Радою
профспілки, допускається організація чергувань:
вдома
на випадок виклику на роботу (без права виходити з дому), при цьому за одну
годину чергування зараховується 0,25 години нормального робочого часу;
в спеціально обладнаній на об’єкті кімнаті, у вагоні в
купе провідника з правом відпочинку, при цьому за одну годину чергування
зараховується 0,75 години нормального робочого часу.
1.9 Для окремих професій робітників і посад спеціалістів
і службовців допускається поділ робочого дня на частини. Такий режим робочою
часу може застосовуватися для працівників, робота яких по своєму складу не може
провадиться безперервно, але припускає визначення завчасно кількості і
тривалості перерв. При цьому може бути встановлена одна перерва тривалістю
більш як дві години, або дві перерви, включаючи перерви для відпочинку і
харчування, тривалістю не менше одної години кожна.
Загальна тривалість робочого часу за зміну не повинна
перевищувати встановленої графіком змінності тривалості, а час безперервного
відпочинку між змінами повинен бути не менш як 12 годин.
1.10 Робочий
час і час
відпочинку працівників будівельних організацій, воєнізованої охорони, учбових закладів,
торгівлі, медичного
обслуговування, громадського харчування, вагонів-ресторанів, купе-буфетів,
вагонів-крамниць, водіїв автомобілів, а також працівників, для яких застосовується
вахтовий метод організації робіт, регламентовано відповідними Положеннями.
1.11 Питання робочого часу і часу відпочинку, не
передбачені цими Особливостями, регулюються законодавством про працю.
6. Облік робочого часу працівників пасажирських і
рефрижераторних поїздів (секцій).
6.1
Режим роботи і відпочинку провідників пасажирських
вагонів в рейсі повинен регламентуватися графіками роботи і відпочинку, що
розробляється для кожного поїзду стосовно до місцевих умов на підставі
рекомендованих Укрзалізницею і Радою профспілки типових графіків.
Розроблені на місцях з урахуванням думки колективу
поїзних бригад графіки погоджуються з профспілковим комітетом. По всім графікам
тривалість безперервної роботи провідників пасажирських вагонів в рейсі повинна
бути не більше 12 годин, а максимальна тривалість роботи за робочу добу не може
бути більше 16 годин.
6.2 При обслуговуванні вагону двома провідниками в
робочий час за поїздку кожному провіднику включається половина часу з моменту прийомки
вагону до кінця його здачі після поїздки.
6.3 Режим роботи і відпочинку прийомоздавальників вантажу і багажу в поїздках повинен
визначатися характером їх роботи і тривалістю
поїздки. Тривалість їх роботи не повинна бути більше 12 год. на добу.
11. Порядок надання відпочинку.
11.12 В період масових пасажирських перевезень
(червень-вересень) може встановлюватися особливий режим роботи, при якому
відпочинок працівникам поїзних бригад пасажирських поїздів за місцем постійної
роботи, квитковим касирам окремих станцій залізниць надається у розмірі не
менше 50 процентів часу відпочинку, належного за нормою. Вказаний скорочений
відпочинок не може бути менше: у поїзних бригад пасажирських поїздів – 2 доби,
квиткових касирів між змінами – 12 годин.
Напрямок руху пасажирських поїздів та причіпних вагонів, їх перелік, а
також перелік станцій, міських залізничних агентств по обслуговуванню
пасажирів, на яких застосовується особливий режим робочого часу і часу
відпочинку працівників, встановлюється начальником залізниці по узгодженню з дорпрофсожем.
Право на застосування особливого режиму надається адміністрації депо,
вагонної дільниці, ДОП, резерву, станції і міського залізничного агентства в
разі згоди колективів поїзних бригад і квиткових касирів.
Невикористаний час відпочинку, належний за нормою,
повинен бути компенсований шляхом надання відгулу по закінченню масових
пасажирських перевезень, але не пізніше 1 травня наступного року або приєднаний
до щорічної відпустки в ті ж строки з оплатою цього часу з розрахунку
встановленого місячного окладу чи без оплати, якщо розрахунок провідникам
пасажирських вагонів здійснюється по закінченим рейсам. Бійцям студентських
загонів, що працюють провідниками, при заключенні трудового договору на
визначений строк, а також постійним штатним працівникам не повністю
використаний відпочинок при звільненні належить оплаті також з розрахунку
встановленого місячного окладу.
Вот и всё! Подписав приказ №40-Ц вы дали согласие и на сокращённый отдых ( хотя и он не соблюдается ), и на то, что рассчитаются за ваш труд отгулами, оплатив вам голый тариф.
Полный текст приказа №40-Ц здесь http://vpmukrivoirog.ucoz.ua/Nakaz_40c.rar
|