07.07.14.
Прем’єр-міністру
України
Яценюку А.П.
Шановний Арсенію Петровичу!
Вільна профспілка машиністів України (ВПМУ) підтримує реальний початок
реформування залізничної галузі, але, враховуючи публічні заяви першого
заступника Генерального директора Укрзалізниці М.Бланка про скорочення 100
тисяч! залізничників висловлює свій рішучий протест проти виштовхування кожного
третього залізничника на вулицю.
На нашу думку саме безробітні та знедолені громадяни України є основною
загрозою для стабільності у суспільстві та фінансовим тягарем для бюджету
країни.
Навіть те скорочення чисельності працюючих у залізничній галузі, що зараз
відбувається, вже привело до різкого зростання соціальної напруги у колективах,
а реалізація задекларованого скорочення неминуче приведе до масових акцій
протесту з зупинкою руху поїздів.
Враховуючи
негативні наслідки, до яких привело реформування залізничного транспорту у
деяких країнах Світу, вважаємо що ми, усі разом, повинні провести реформування
залізничної галузі за своєю - соціально орієнтованою українською моделлю.
Відновлення
економіки України можливе лише завдяки її розвитку, а не збільшенню армії
безробітних, на соціальну підтримку яких у державі коштів немає.
У зв’язку з затвердженням Постанови КМУ від 25.06.14. «Про утворення ПАТ
«Українська залізниця» Координаційна рада ВПМУ прийняла рішення звернутися до Вас
з наступними пропозиціями:
- на виконання норми ст.3 Закону України «Про особливості утворення ПАТ залізничного
транспорту загального користування» зафіксувати чисельність працівників ПАТ «Українська залізниця» за станом на
01.07.14, та проводити щомісячний моніторинг цього показника, не допускаючи
скорочення чисельності працівників;
- переглянути фінансовий план Укрзалізниці
у частині затвердження фіксованої чисельності працівників ПАТ «Українська
залізниця», що склалася за станом на 01.07.14., з обов’язковим переглядом фонду оплати праці;
- враховуючи, що саме прозорість процесу
реформування є засадничою запорукою його успіху, пропонуємо Вам включити до
складу Комісії з утворення ПАТ «Українська залізниця» та його наглядової ради Карікова С.Г. –
голову ВПМУ .
Разом з цим, ліквідування під час процесу
реформування Головного управління реформування та скорочення фахівців
залізничників, які безпосередньо займаються реформуванням галузі, викликає у
залізничників підозри на те, що і у цьому питанні починаються свої «тіньові
схеми» з запитанням: а задля чого це робиться?
З глибокою
повагою,
голова профспілки С.Каріков