Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Мы в соцсетях




Наши друзья






Форма входа

Главная » 2013 » Август » 5 » Особенности летних перевозок
17:03
Особенности летних перевозок

До начала летних перевозок работникам ЛВЧ-2 было предложено ознакомиться с приказом №40-Ц "Особливості регулювання робочого часу і часу відпочинку окремих категорій працівників залізничного транспорту, робота яких безпосередньо пов’язана із забезпеченням безпеки руху поїздів і обслуговуванням пасажирів", в простонародье "Особый режим". Не будем вдаваться в подробности кого и как просили и принуждали подписаться под этим приказом. Факт в том, что согласно ему существенно изменились условия оплаты вашего труда. С вашего же молчаливого согласия. И получая копейки сейчас слышен, правда робко и в курилках, недовольный ропот. То ли ещё будет по окончании летних перевозок, когда вы получите гроши вместо полноценной зарплаты. Ознакомьтесь хотя бы с пунктами этого приказа касающимися непосредственно вашей трудовой деятельности. 


наказ Укрзалізниці від 10.03.1994 р. №40-Ц

 

О С О Б Л И В О С Т І

регулювання робочого часу і часу відпочинку окремих категорій працівників залізничного транспорту, робота яких безпосередньо пов’язана із забезпеченням безпеки руху поїздів і обслуговуванням пасажирів

 

І.Загальні положення

 

1.1 Особливості регулювання робочого часу враховують специфіку організації праці і регулюють робочий час і час відпочинку окремих категорій працівників залізничного транспорту і метрополітенів, праця яких пов’язана з безперервністю перевезень, безпекою руху поїздів і обслуговування пасажирів, постійним виконанням трудових обов’язків в дорозі і роз’їздах у межах дільниць, які вони обслуговують, і не змінюють встановлених законодавством загальних і спеціальних гарантій і пільг.

1.2 Тривалість зміни, час початку й закінчення роботи (зміни), час початку й закінчення регламентованих перерв для відпочинку і харчування зазначаються в Правилах внутрішнього трудового розпорядку підприємств, затверджених на зборах (конференціях) трудових колективів, а графіки змінності затверджуються адміністрацією підприємства за узгодженням з комітетом профспілки.

1.3 Для працівників, зайнятих на цілодобових безперервних роботах, а також на інших роботах, де за умовами виробництва не може бути збережена встановлена щоденна тривалість робочого часу, керівництво підприємства за узгодженням з комітетом профспілки може запроваджувати підсумований облік робочого часу з періодом обліку – місяць, квартал, тура. При цьому норма робочих годин визначається множенням кількості робочих днів в періоді обліку за календарем цього року на тривалість робочого дня, визначеного для шестиденного робочого тижня з урахуванням скорочення робочого часу в передвихідні і передсвяткові дні.

Графік роботи і відпочинку повинен бути оголошений працівникам не пізніше, як за три дні до початку його дії.

Квартальний облік робочого часу допускається тільки при наявності затвердженого графіка роботи і відпочинку на весь квартал.

1.4 Час приймання і здавання локомотивів, поїздів (секцій) і вагонів локомотивними і поїзними бригадами, а також час на підготовку в рейс поїзних бригад включається в їх робочий час. Норми часу на вказані операції та інші елементи підготовчо-заключного часу встановлюються адміністрацією підприємств за узгодженням з профспілковим комітетом.

1.5 Загальна кількість годин роботи понад нормою для змінних працівників локомотивних і поїзних бригад при підсумковому обліку не повинна перевищувати 24 годин в місяць і 120 годин за рік.

1.6 Тривалість робочого часу змін понад нормальної тривалості робочого дня, але не більше 12 годин, може встановлюватися в разі згоди членів колективу, який переводиться на новий режим роботи, адміністрацією підприємств за узгодженням з профспілковим комітетом. При цьому робота з тривалістю зміни, що перевищує нормальну, не повинна допускатися більше двох календарних днів підряд, зокрема працівників, постійна робота яких відбувається в дорозі.

1.7 Робочий час працівників, постійна робота яких відбувається в дорозі (поїзних бригад пасажирських поїздів, працівників рефрижераторних поїздів (секцій), хопер-дозаторних і думпкарних маршрутів, вагонів-транспортерів сполучного типу, службових, багажних і збірно-роздаточних вагонів та ін.) при загальній тривалості поїздки в обидва кінці три доби і більше може зараховуватись потурно. Турою вважається час з моменту явки на роботу для поїздки до моменту явки на роботу для наступної поїздки після відпочинку у пункті постійної роботи.

1.8 Для окремих професій робітників і посад спеціалістів і службовців відповідно до порядку і умов, встановлених Укрзалізницею і Радою профспілки, допускається організація чергувань:

вдома на випадок виклику на роботу (без права виходити з дому), при цьому за одну годину чергування зараховується 0,25 години нормального робочого часу;

в спеціально обладнаній на об’єкті кімнаті, у вагоні в купе провідника з правом відпочинку, при цьому за одну годину чергування зараховується 0,75 години нормального робочого часу.

1.9 Для окремих професій робітників і посад спеціалістів і службовців допускається поділ робочого дня на частини. Такий режим робочою часу може застосовуватися для працівників, робота яких по своєму складу не може провадиться безперервно, але припускає визначення завчасно кількості і тривалості перерв. При цьому може бути встановлена одна перерва тривалістю більш як дві години, або дві перерви, включаючи перерви для відпочинку і харчування, тривалістю не менше одної години кожна.

Загальна тривалість робочого часу за зміну не повинна перевищувати встановленої графіком змінності тривалості, а час безперервного відпочинку між змінами повинен бути не менш як 12 годин.

1.10 Робочий час і час відпочинку працівників будівельних організацій, воєнізованої охорони, учбових закладів, торгівлі, медичного обслуговування, громадського харчування, вагонів-ресторанів, купе-буфетів, вагонів-крамниць, водіїв автомобілів, а також працівників, для яких застосовується вахтовий метод організації робіт, регламентовано відповідними Положеннями.

1.11 Питання робочого часу і часу відпочинку, не передбачені цими Особливостями, регулюються законодавством про працю.

6. Облік робочого часу працівників пасажирських і рефрижераторних поїздів (секцій).

 

6.1 Режим роботи і відпочинку провідників пасажирських вагонів в рейсі повинен регламентуватися графіками роботи і відпочинку, що розробляється для кожного поїзду стосовно до місцевих умов на підставі рекомендованих Укрзалізницею і Радою профспілки типових графіків.

Розроблені на місцях з урахуванням думки колективу поїзних бригад графіки погоджуються з профспілковим комітетом. По всім графікам тривалість безперервної роботи провідників пасажирських вагонів в рейсі повинна бути не більше 12 годин, а максимальна тривалість роботи за робочу добу не може бути більше 16 годин.

6.2 При обслуговуванні вагону двома провідниками в робочий час за поїздку кожному провіднику включається половина часу з моменту прийомки вагону до кінця його здачі після поїздки.

6.3 Режим роботи і відпочинку прийомоздавальників вантажу і багажу в поїздках повинен визначатися характером їх роботи і тривалістю поїздки. Тривалість їх роботи не повинна бути більше 12 год. на добу.

11. Порядок надання відпочинку.

11.12 В період масових пасажирських перевезень (червень-вересень) може встановлюватися особливий режим роботи, при якому відпочинок працівникам поїзних бригад пасажирських поїздів за місцем постійної роботи, квитковим касирам окремих станцій залізниць надається у розмірі не менше 50 процентів часу відпочинку, належного за нормою. Вказаний скорочений відпочинок не може бути менше: у поїзних бригад пасажирських поїздів – 2 доби, квиткових касирів між змінами – 12 годин.

Напрямок руху пасажирських поїздів та причіпних вагонів, їх перелік, а також перелік станцій, міських залізничних агентств по обслуговуванню пасажирів, на яких застосовується особливий режим робочого часу і часу відпочинку працівників, встановлюється начальником залізниці по узгодженню з дорпрофсожем.

Право на застосування особливого режиму надається адміністрації депо, вагонної дільниці, ДОП, резерву, станції і міського залізничного агентства в разі згоди колективів поїзних бригад і квиткових касирів.

Невикористаний час відпочинку, належний за нормою, повинен бути компенсований шляхом надання відгулу по закінченню масових пасажирських перевезень, але не пізніше 1 травня наступного року або приєднаний до щорічної відпустки в ті ж строки з оплатою цього часу з розрахунку встановленого місячного окладу чи без оплати, якщо розрахунок провідникам пасажирських вагонів здійснюється по закінченим рейсам. Бійцям студентських загонів, що працюють провідниками, при заключенні трудового договору на визначений строк, а також постійним штатним працівникам не повністю використаний відпочинок при звільненні належить оплаті також з розрахунку встановленого місячного окладу.


 Вот и всё! Подписав приказ №40-Ц вы дали согласие и на сокращённый отдых ( хотя и он не соблюдается ), и на то, что рассчитаются за ваш труд отгулами, оплатив вам голый тариф.


Полный текст приказа №40-Ц здесь  http://vpmukrivoirog.ucoz.ua/Nakaz_40c.rar


 


Просмотров: 761 | Добавил: SKORYI | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Календарь
«  Август 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Транспортные СМИ


Информация