Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Мы в соцсетях




Наши друзья






Форма входа

Главная » 2015 » Февраль » 5 » Кривой Рог не должен остаться без пассажирских поездов
23:03
Кривой Рог не должен остаться без пассажирских поездов

  Последнее время сохраняется стойкая тенденция к сокращению количества пассажирских поездов. Причин множество. Это и изношенность локомотивного и вагонного парка. И отсутствие компенсации в полном объёме профильными ведомствами за проезд пассажиров льготных категорий. Да и нынешняя политическая ситуация в стране внесла свои жестокие поправки. Тяжёлая ситуация с объёмами работ сложилась и на нашем предприятии. На данный момент полностью отменён поезд 90/144 сообщением Кривой Рог - Симферополь, 74-й на Москву следует через день группой из 5 вагонов. Пока ещё относительно нормальной остаётся ситуация с поездом 76 Кривой Рог - Киев. Согласно постановления Кабинета министров Украины за № 200 от 25.06.2014 года " О создании ПАО "Українська залізниця" и статьи 3 закона Украины "Об особенностях создания ПАО железнодорожного транспорта общего пользования" запрещено сокращение численности работающих железнодорожников без согласования с Мининфраструктуры. А Мининфраструктуры полностью отрицает факты своего согласия на сокращение работников УЗ. Поэтому Свободный профсоюз машинистов Украины         ( ВПМУ ),  и его первичная организация в ЛВЧ-2 Кривой Рог в частности, постоянно и настойчиво ведёт работу по занятости проводников, возможности назначения новых и сохранению уже имеющихся направлений. Численность проводников, работников вспомогательных служб и вагонный парк ЛВЧ-2 позволяют выполнять больший объём работ по обслуживанию пассажиров. Только уже с начала 2015 года первичка ВПМУ в очередной раз обратилась с просьбой о назначении дополнительных направлений в адрес Мининфраструктуры, Департамента пассажирских перевозок дальнего сообщения, в пассажирскую службу Приднепровки и непосредственно И.о.начальника Приднепровской железной дороги Тищенко Ю.Г., к городскому голове Вилкулу Ю.Г., в средства массовой информации.
 
                                                        Начальнику Департаменту пасажирських перевезень
                                                       далекого сполучення ДП "Укрзалізниця" Бреусу І.Б.,
                                               В.о.начальника Придніпровської залізниці Тищенко Ю.Г.,                                                Начальнику пасажирської служби Придніпровської залізниці
                                                                                         Резниченко В.О.,
міському голові міста Кривого Рога Вілкулу Ю.Г.,
                в редакції газет "Пульс" та "Червоний гірник"

 Обсяги пасажирських перевезень в Україні постійно скорочуються. На сьогоднішній день залізничний транспорт є найбільш дешевим та соціально направленим видом транспорту в країні. «Укрзалізниця» перевозить 26 пільгових категорій пасажирів. Такого обсягу пільг не надає жоден з видів транспорту. Тому залізничний транспорт залишається найбільш доступним та потрібним. Але останнім часом майже кожного року йде скорочення кількості та напрямків пасажирських потягів.  Це створює незручності для пасажирів. Наприклад, в 1991 році, році проголошення Незалежності України, з Кривого Рогу курсували потяги до Києва, Москви, Сімферополя ,Львова, Адлера, Санкт-Петербурга, Кіровограда. Також курсували причіпні групи вагонів до Одеси, Луцька, Гродно, Феодосії. Ще раніше з Кривого Рогу можна було дістатися прямим сполученням до Баку, Грозного, Кисловодська, Трускавця, Нижнього Тагілу. Приміське сполучення налічувало велику кількість потягів складених з плацкартних та міжобласних вагонів курсуючих до станцій П'ятихатки, Долинська, Дніпропетровськ, Лошкарівка, Зеленодольськ, Апостолове тощо. За останній час становище лише погіршилося. Відмінено потяг до Бердянська, телефонограмою пасажирської служби Придніпровської залізниці з 26 грудня маршрут потягу 90/144 Кривий Ріг – Сімферополь скорочено до станції Новоолексіївка, а з 19 січня 2015 року відміняється зовсім.  Потяг № 74 Кривий Ріг – Москва курсує складом 5-6 вагонів через день, та й його доля, з огляду на нинішню політичну ситуацію, викликає занепокоєння.  Навіть такий стабільний потяг як 76-й Кривий Ріг – Київ намагаються замінити швидкісним потягом «Інтерсіті+». Та він не користується попитом серед жителів міста. Причин декілька: це й невдалий розклад, відсутність проміжних зупинок, можливість подорожувати лише сидячи, та й квитки на нього набагато дорожче . Натомість 76-й «Криворіжжя» має дуже зручний час відправлення та прибуття як до Києва, так й до Кривого Рогу; можливість доїхати не лише до кінцевого пункту, але й до Олександрії, Знам'янки, Сміли ( і далі до Черкас ), Миронівки; відпочити зручно в потязі. Ми побоюємося, що штучно можуть зробити 76-й потяг Кривий Ріг – Київ нерентабельним. Так складалася ситуація при введенні швидкісного сполучення на напрямках Київ – Харків, Київ – Львів, Київ – Одеса, коли для «популяризації» цих потягів притримувалися в касах квитки на більш зручні потяги.

     Для такого міста як Кривий Ріг це дуже замало. Кривий Ріг – це великий пасажирський транспортний вузол, який обслуговує не тільки понад 650 тисяч мешканців міста, але й сільських мешканців багатьох районів не тільки Дніпропетровщини, які примикають до міста, але й Кіровоградської, Херсонської та Миколаївської областей. А це понад мільйон потенціальних пасажирів.

   Зараз у пасажирів зростає також попит на потяги до курортів карпатського регіону ( і не тільки в зимовий період ), на українське узбережжя Чорного моря ( зокрема до Одеси ), на що вказує  великий попит на квитки в касах вокзалів. Адміністрація Криворізької пасажирської вагонної дільниці та первинна профспілкова організація Вільної профспілки машиністів України підприємства неодноразово зверталися до керівництва Придніпровської залізниці та  Державної адміністрації залізничного транспорту «Укрзалізниця»  ( зокрема до начальника Департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення Бреуса Ігоря Борисовича ) з питання призначення причіпних груп вагонів в сполученні Кривий Ріг – Львів    ( непогано виглядали б  варіанти до Трускавця, Ковеля, Ужгорода, Івано-Франківська ) та Кривий Ріг – Одеса.

    Нами отримано відповіді від Державної адміністрації залізничного транспорту України «Укрзалізниця» та ДП «Придніпровська залізниця» що при призначенні причіпної групи вагонів сполученням Кривий Ріг – Львів впаде продуктивність праці в ЛВЧД-7 Запоріжжя. Але чому вони не клопочуться про робітників нашого підприємства, де продуктивність праці падає постійно ? Крім того, по станціях Запоріжжя-1 та Кривий Ріг Головний необхідно задіяти маневровий локомотив, що призведе до додаткових витрат в сумі 439 грн. 46 коп. ( витратна ставка за 1 час роботи маневрового тепловоза ). Для того, щоб подати на посадку потяг маневровий локомотив буде задіяний не більше 20 хвилин. До того ж раніше подавали на вокзал разом львівські причіпні вагони та склад потягу № 74 Кривий Ріг – Москва, та одразу ж маневровий забирав львівські та одеські вагони ( ті, що повернулися з рейсу ) до парку.    А одеські причіпні вагони подавали на посадку разом с приміським потягом Кривий Ріг Головний – Інгулець. Тому аргументація про додаткові витрати на маневрову роботу, вибачте, «притягнута за вуха».

    Постійне скорочення потягів несе в собі й загрозу скорочення чисельності робітників Криворізької пасажирської вагонної дільниці, а в майбутньому й до ліквідації підприємства. На вулиці опиняться більш ніж вісімсот робітників – жителів нашого міста, які поповнять лави безробітних та створять додаткове навантаження на бюджет міста та держави, отримуючи виплати в центрах зайнятості та збільшить соціальну напругу в суспільстві.

    Телеграмою № 1579 А пасажирської служби Придніпровської залізниці на період новорічних свят було  призначено курсування додаткових причіпних груп вагонів сполученням Кривий Ріг – Львів ( 3 купейних та 3 плацкартних вагонів ) з 21.12.2014 року по 9.01.2015 року через день та сполученням Кривий Ріг – Одеса ( 1 плацкартний вагон ) з 26.12.2014 року по 10.01.2015 року через день. Аналізом перевезень доведено стабільний попит на ці сполучення у пасажирів. Так середня населеність вагонів потягу Кривий Ріг – Львів – Кривий Ріг склала 70 %, а в сполученні Кривий Ріг – Одеса – Кривий Ріг – 95 %. І це не зважаючи на те, що курсування цих вагонів було призначено телеграмою за 10 днів до початку сполучення, а інформування пасажирів ( згідно телеграми ) звелося до об'яви на листочку формату А5 під розкладом в будівлі вокзалу. Та якби це було зроблено через міські ЗМІ ( про що могла б поклопотатися залізниця ), впевнений що завантаження вагонів було б ще вище.

    Первинна профспілкова організація Вільної профспілки машиністів України Криворізької пасажирської вагонної пасажирської вагонної дільниці також зверталася до міського голови Вілкула Ю.Г. з проханням підтримати наші неодноразові звернення до керівництва Придніпровської залізниці та Державної адміністрації залізничного транспорту «Укрзалізниця» з вирішення питання про призначення ( на той час ) причіпної групи вагонів сполученням Кривий Ріг – Львів. Але міська адміністрація отримала такі ж відписки.

    Невже жителям нашого міста доведеться в недалекому майбутньому вибиратися на «велику землю» лише за допомогою приватних маршруток або на «перекладних» приміськими потягами ( кількість яких, за наказом в.о. Генерального директора Укрзалізниці Бланка М.І., теж скорочено на 40 % ) через П'ятихатки, Дніпропетровськ тощо ? Невже ми втратимо залізничне сполучення при тому, що Кривий Ріг є великим залізничним транспортним вузлом ? Невже велика кількість залізничників, яка обслуговує пасажирські перевезення, поповнять лави безробітних ? Дуже хотілось би, щоб мешканці Кривого Рогу підтримали залізничників, не залишились би байдужими в цій ситуації та занепокоїлися й своїм майбутнім. Щоб в розпал курортного сезону не ламати голову як дістатися з дітьми на море; як потрапити на лікування в санаторії тим, хто цього потребує; студентам доїхати до місця навчання; провідати родичів та друзів тощо.


                                                                                                                                           
  На сегодняшний день получен ряд ответов в адрес первичной профсоюзной организации Свободного профсоюза машинистов Украины ( ВПМУ ), дающих повод для сдержаного оптимизма. В частности получен ответ из администрации городского совета города о подготовленном письме в Мининфраструктуры Украины и ответ И.о.начальника Приднепровской железной дороги Тищенко Юрия Григорьевича об увеличении объёма работ для Криворожского вагонного пассажирского участка. Руководством Приднепровской железной дороги принято решение о разъединении поезда 120 Запорожье - Львов на двухгруппный с  формированием прицепной группы вагонов сообщением Кривой Рог - Львов. В настоящее время это предложение находится на рассмотрении в Департаменте пассажирских перевозок в дальнем сообщении.
     Кроме того в Укрзализныцю подано на рассмотрение предложение о назначении нового летнего двухгруппного поезда сообщением Днепропетровск, Кривой Рог - Николаев по маршруту Днепропетровск - Верховцево - Кривой Рог - Долинская - Херсон - Николаев. Также в летний период планируется назначение двухгруппного поезда  471/551 Днепропетровск, Кривой Рог - Бердянск, с увязкой по Бердянску с группой вагонов Кривой Рог - Бердянск и Бердянск - Москва.
       Надеемся на положительное решение этих вопросов. Кривой Рог не должен остаться без пассажирских поездов )))



                                                       
Просмотров: 932 | Добавил: SKORYI | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Календарь
«  Февраль 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Транспортные СМИ


Информация