Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Мы в соцсетях




Наши друзья






Форма входа

Главная » 2015 » Март » 26 » Конференція трудового колективу
20:41
Конференція трудового колективу


26 березня на виконання телеграфної вказівки за ЦЦЛ-8/112 від 23.03.2015 року в Криворізькій пасажирській вагонній дільниці ЛВЧ-2 Придніпровської залізниці відбулася конференція трудового колективу що до розгляду питання відновлення Порядку використання автоматизованої системи формування поїзних бригад АФСПП. В роботі конференції прийняв участь представник адміністрації Придніпровської залізниці заступник начальника  пасажирської служби Рязан Олег Іванович.

Хочемо вам нагадати, що автоматизована система формування поїзних бригад АФСПП була введена в дію 1.07.2011 року наказом Генерального директора «Укрзалізниці» Козаком В.В.

Вільною профспілкою машиністів України постійно підіймалося питання про відміну АФСПП на засіданнях Координаційної ради ВПМУ та під час зустрічей з керівництвом «Укрзалізниці». Такі дії ВПМУ виявилися дієвими та ефективними і 1.06.2014 року наказом Генерального директора «Укрзалізниці» Остапюка Б.Я. за № 106-Ц/од «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Укрзалізниці», було скасовано порядок використання автоматизованої системи відбору кандидатів на вакантні робочі місця працівників поїзних бригад та використання автоматизованої системи формування поїзних бригад, як такий,що не виправдав себе.

Зараз нова адміністрація «Укрзалізниці» «з метою впорядкування організації праці та підвищення ефективності роботи поїзних бригад Укрзалізницею розглядається питання відновлення функціонування автоматизованої системи формування поїзних бригад АФСПП» ( телеграма ЦЦЛ-8/112 від 23.03.2015 ). Що мається на увазі не роз’яснюється. Далі. «Детальним аналізом обсягів виконуваних робіт та працівників поїзних бригад за 2014 рік встановлено, що незважаючи на переутримання провідників пасажирських вагонів структурними підрозділами здійснювалися виплати та доплати  ( наднормових, роботу у вихідні дні, доплати за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника )». Аргументом у відповідь, який висунула первинна організація ВПМУ ЛВЧ-2,  стало те, що на нашому підприємстві, всупереч Постанови КМУ № 200 від 25.06.2014 року «Про утворення публічного акціонерного товариства "Українська залізниця” та ст.3 Закону України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування”  постійно скорочувалася чисельність робітників, зокрема провідників пасажирських вагонів. Саме це призвело до наслідків, вказаних у висновках ДП «Укрзалізниця»: наднормові, робота у вихідні дні тощо.

Під час конференції заступником начальника  пасажирської служби Рязаном О.І. неодноразово було наголошено, що адміністрація Придніпровської залізниці ні в якому разі не тисне на трудові колективи в питанні прийняття рішення відносно відновлення АФСПП. Але після виступу шановного Олега Івановича склалося враження, що адміністрація «Укрзалізниці» налаштована рішуче знову ввести в дію комп'ютерний відбір провідників.

І все ж таки конференція трудового колективу Криворізької пасажирської вагонної дільниці Придніпровської залізниці одноголосно ( без утримавшихся та проти ) прийняла рішення висловити незгоду з відновленням дії автоматизованої системи формування поїзних бригад АФСПП.

Таке рішення конференція прийняла з наступних причин:

1.     У зв'язку з нестабільною ситуацією в сфері пасажирських перевезень, яка склалася на сьогоднішній день, та непередбачених змін в їх організації. При відміні пасажирських потягів у будь-якому з напрямків поїзна бригада, яка обрана АФСПП на цей напрямок, залишається без роботи;

2.     Злагоджена робота поїзної бригади – це командна праця, коли ти повинен бути впевненим в працюючому поряд на всі сто відсотків. Тому сприятливий психологічний мікроклімат в колективі – це запорука нормальної роботи бригади, чого неможливо досягти, якщо склад бригади кардинально змінюється кожні 3-4 місяці;

3.     Постійний склад поїзної бригади дозволяє закріпити провідника за вагоном, забезпечити вагону постійну увагу, покращити його технічний стан. Адже не секрет, що більшість поточного ремонту вагону виконується силами та за кошти провідника;

4.     Виконання роботи поїзною бригадою на постійному напрямку тривалий час дозволяє враховувати особливості рейсу, що сприяє більш ефективній праці бригади.

 

Як нам відомо напередодні, 25 березня, відбулася конференція трудового колективу ЛВЧД-7 Запоріжжя, на якій переважною більшістю голосів була висловлена незгода з з відновленням дії автоматизованої системи формування поїзних бригад АФСПП.

Просмотров: 437 | Добавил: SKORYI | Рейтинг: 1.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Календарь
«  Март 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Транспортные СМИ


Информация