Государственная администрация железнодорожного транспорта Украины («Укрзализныця») до 2015 года станет публичным акционерным обществом, сообщил журналистам глава Министерства инфраструктуры Украины Максим Бурбак. 25 июня Кабмин единогласно поддержал решение о создании Публичного акционерного общества «Українська залізниця».
Здесь полный текст Постановления http://vpmukrivoirog.ucoz.ua/pro_utvorennja_publichnogo_akcionernogo.pdf
Хочется обратить особое внимание на то, что в состав комиссии по созданию ПАО "Українська залізниця" включён представитель нашего профсоюза !
Додаток 4
до постанови Кабінету Міністрів України
від 25 червня 2014 р. № 200
СКЛАД
Комісії з утворення публічного акціонерного
товариства "Українська залізниця”
Перший заступник Міністра інфраструктури,
голова Комісії
Перший заступник Міністра економічного
розвитку і торгівлі
Заступник Міністра інфраструктури
Перший заступник Голови Фонду державного
майна
Генеральний директор Державної адміністрації
залізничного транспорту
Перший заступник генерального директора
Державної адміністрації залізничного транспорту
Заступник генерального директора Державної
адміністрації залізничного транспорту
Представник Ради профспілки залізничників і
транспортних будівельників (за згодою)
Представник Вільної профспілки машиністів України (за згодою)
Также хотим обратить внимание на документ под названием "Особенности создания Публичного акционерного общества«Українська залізниця». А именно ст.3.
Стаття 3. Обмеження в діяльності Державної
адміністрації залізничного транспорту України, підприємств залізничного
транспорту, що реорганізовуються
1. З дня прийняття рішення Кабінету
Міністрів України про утворення Товариства до державної реєстрації Товариства
Державна адміністрація залізничного транспорту України, підприємства
залізничного транспорту, господарські товариства, 100 відсотків акцій (часток,
паїв) яких належать державі та вносяться до статутного капіталу Товариства, не
мають права без згоди центрального органу виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну політику у сфері транспорту:
вчиняти правочини, які можуть призвести до
відчуження майна, вартість якого становить більше 5 відсотків балансової
вартості активів Державної адміністрації залізничного транспорту України та
підприємств залізничного транспорту на день затвердження останнього балансового
звіту;
скорочувати
чисельність працівників;
здійснювати випуск цінних паперів,
надавати позики;
передавати нерухоме майно в оренду;
передавати майно в заставу або безоплатне
користування;
придбавати акції (частки, паї) у
статутному (складеному) капіталі господарських товариств.
http://vpmukrivoirog.ucoz.ua/pro_osoblivosti_utvorennja_publichnogo_akcionernog.pdf
ВАЖНО !
1 июля Председателя ВПМУ Семёна Григорьевича Карикова пригласили для участия в пресс-конференции в так называемый «Майдан пресс центр» с темой «Укрзализниця – от коррупции к измене».
Тема громкая, от УЗ должен должен был быть Максим Бланк. Проводить пресс-конференцию должны были Волков В.В – председатель общественного штаба Нацгвардии Украины и Пикашев Р.А. – председатель общественной организации «Антикоррупционное бюро Украины". Названия громкие, как и тема конференции, но там больше было выяснение отношений – «кто больше гетман», чем разговора в сущности.
М.Бланк объяснил сокращение 17,5 тысяч человек тем, что нет объема перевозок, а передачу КВР пассажирских вагонов частным конторам в Харькове и Днепропетровске – отсутствием таких возможностей на предприятиях отрасли ( 27-29 минуты репортажа ).